Telefoon
Beste mensen van aquadetect.
Ik ben Anthony Vandervelden uit Halle. Vrijdagochtend heb ik het plezier gekregen om meneer José over de vloer thuis te krijgen om een lek te detecteren.
Ik mail even om te vertellen dat het een plezier was om deze man in huis te hebben. Supersympathiek, hands-on aanpak en efficiënt.
In een mum van tijd vond hij het probleem en gaf zelf tips om deze op te lossen. Na zijn bezoek dat vlekkeloos liep was ik veel geruster door zijn warme aanpak.
Ik stuur normaal nooit mails om klachten of lofzangen over mensen te geven maar ik kon gezien mijn slechte ervaring met vakmannen bij ons thuis niet anders dan deze meneer in de spotlight te plaatsen.
Bij deze wil ik jullie feliciteren met jullie keuze van vakmensen en ik zal zeker snel nog eens van jullie diensten gebruik maken gezien ik nog enkele vochtproblemen heb maar deze door mijn buurman.
Hopelijk geven jullie dit compliment ook door naar hem want in mijn ogen verdiend José dit zeker.
Mijn weekend is alvast met een goed gemoed begonnen.
Dank U wel en tot snel !
Wij hadden vandaag twee techniekers van uw firma ter plaatsen, Herman en Patrick. Langs deze weg wil ik hen bedanken voor hun klantvriendelijke en professionle houding.
Samen met hen hebben we een rondleiding gedaan met aanduiding van de plaatsen waar zich problemen voordoen. Na de rondleiding volgde nog een uiteenzetting over de pijnpunten aan de hand van foto’s.
Uw firma levert goed en correct werk af !
Een zeer tevreden klant.
In Kortrijk zaten we al een tijdje met enkele waterproblemen, met andere woorden er waren
duidelijk tekens van lekken en schade aan het plafond en muren in ons huis.
En zo hebben we u gecontacteerd.
Na afloop van een vlotte afhandeling op maandag 5 mei kunnen we alleen bevestigen dat u schitterend werk leverde:
Kortom: wij waren uiterst tevreden. Wij onthouden: vlot, vakkennis, professioneel, alles op papier of cd-rom.
Waarom zouden wij u dit niet eens meedelen als het zo positief is? Of moet dit enkel als het negatief is?
Proficiat met het bedrijf!!
Wij zouden zeggen: tot ziens maar dat zal blijkbaar niet meer nodig zijn.
Langs deze weg willen wij U nogmaals bedanken voor de bewezen diensten.
Wij zijn enorm tevreden over uw prestaties.
Op 8 april l. l., heeft de firma Aquadetect bij mij thuis een lek komen detecteren onder mijn vloer.
Door een niet-destructieve akoestische techniek (zonder materiele schade), is de ploeg van Aquadetect erin geslaagd de lek nauwkeurig te lokaliseren op verschillende plaatsen in de woonkamer en de keuken. Bijkomend heeft de ploeg van Aquadetect een endoscopie ( cameraonderzoek) uitgevoerd op de leiding die de toezichtkamer verbindt met de verzamelput van de keukenaflopen.In minder dan twee uur, werd de lek gedetecteerd en werd het interventierapport opgemaakt.
Bedankt voor uw hulp.
Langs deze weg wil ik je nogmaals bedanken voor de professionele aanpak voor deze goede diagnose van hogervermeld schadegeval.
Ondertussen hebben diverse werkzaamheden plaatsgevonden (loodgieter, ontstoppingsfirma).
Ik hoop dat ons vochtprobleem hiermee van de baan is, maar hoogstwaarschijnlijk heb jij de “boosdoener” gevonden.
De verzekering is in tussentijd ook reeds tussengekomen.
Nogmaals dank, en je mag gerust een dubbel van deze e-mail naar de directie van je firma doorzenden.